niedziela, 21 grudnia 2014

Roztrenowanie

Wiek robi swoje. Obecnie najlepszy jestem w ... "roztrenowaniu". Bardzo łatwo mi przyszło odejście od treningów, zarówno biegowych jak i szachowych a zresztą wszelkich. Podsumowanie roku się zbliża. Sprzęt komputerowy też już nie ten. Wczoraj co chwilę mi się zawieszał. Gdy zainstalowałem antywirusa Avast, to nie był w stanie przeskanować dysków, bo w trakcie się wieszał. Gdy w końcu mu się udało, znalazł 3 zainfekowane pliki ale ... to było na partycji z windowsem a i to nie wiadomo, czy to na pewno wirusy. Na szczęście mam dwa fizyczne dyski i wystartowałem z zapasowego, aby sprawdzić podstawowego. Coś tam ponaprawiał. Jednak jak to będzie, to się okaże. 
-
Wczoraj (kątem oka) kolejny raz obejrzałem "Legalną blondynkę" - w sumie głupi film ale jakże życiowy. Życie ...
-
Czytałem wywiad z Oleksym, który już "czuje" koniec swojego życia, który już pisze przemówienie na swój pogrzeb, który jak większość komunistów chce mieć pogrzeb kościelny.
-
Zbliża się dla mnie czas wymiany dowodu osobistego i zastanawiam się, czy nie zrobić sobie zdjęcia w zwykłej koszulce, zamiast garnituru z krawatem.
-
Jan Krzysztof Duda, został Wicemistrzem Europy w Szachach Błyskawicznych a wczoraj był z 6,5 pkt. drugi po pierwszym dniu szachów szybkich. Pamiętam jeszcze jak wspólnie z Markiem Koniecznym graliśmy na festiwalu w Poznaniu i JKD był wtedy małym chłopczykiem ale już z jedynką i było widać, że coś w tych szachach osiągnie i ... osiąga.
-
Postanowiłem kibicować JKD i ... było dobrze
Nawet udawało mi się przewidywać posunięcia a przynajmniej cele.... Transmisja niestety się rwała. W ostatniej partii ... to już całkiem makabra ale ... WYGRAŁ!
Jan Krzysztof Duda został Mistrzem Europy w Szachach Szybkich 2014' (tak mi się wydaje, bo nadal nie widzę wyniku ostatniej partii) :-)
____
Bardzo długo czekałem na potwierdzenie mojej hipotezy ... ale nie muszę poprawiać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz