poniedziałek, 8 grudnia 2014

Benzyna tanieje ale uważać trzeba

Benzyna jest w Polsce droga, jest droższa niż ... w wielu bogatszych państwach. Ostatnio nastąpiła tendencja spadkową (w ramach walki z Rosją) i cena wreszcie spadła poniżej 5 zł za litr (E95). Jednak trzeba uważać, bo oszuści nie śpią. Dzisiaj przymierzałem się do zatankowania w Wągrowcu  (Orlen na Kcyńskiej) i przy drodze zauważyłem wyświetlaną na "słupku" bardzo atrakcyjną cenę 4,79 i skusiłem się. Podjeżdżam do dystrybutora, biorę "pistolet" a na wyświetlaczu pojawia się cena 5,05. No kurczę ... wkurzyli mnie. Zrezygnowałem i postanowiłem zatankować na stacji w mojej miejscowości za 4,83. Nie miałem czasu i nerwów wyjaśniać w Wągrowcu jak to jest z wyświetlaną ceną ... ale "zagrywka" jest NIEUCZCIWA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz