poniedziałek, 1 grudnia 2014

Anomalie

(anomalia-odchylenie od normy) Dziwnie zaczyna się ten grudzień 2014. Już chciałem dać tytuł "Grudniowe truskawki" - w nawiązaniu do "listopadowych truskawek" ale doszło jeszcze kilka spraw. Mróz w nocy dochodzi do -8, śniegu nie widać.
__

Łoją "naszych" w tym Katarze, ba ... nawet kobiety - Bartel przegrał ze Stefanową, Soćko przegrał z Żukową, chyba tylko Mitoń zremisował w 6-ej rundzie, reszta ... bez komentarza.
Giri wygrał kolejną partię i osiągnął już pewnie kosmiczny ranking (na Chessresults jeszcze nie było). 
__
Bank znów mnie skubie - wczoraj był listopad a już zauważyłem jak odciągają mi z konta z dzisiejszą datą. Ciekawe, że zabierać potrafią z wyprzedzeniem i to jeszcze nie w dzień roboczy a wypłaty, która powinna być dzisiaj na koncie, to jeszcze nie widziałem a dzisiaj jest dzień roboczy.
__
Na YT już "stuknęły" trzy piątki (555) subskrypcji ale też w jednym miejscu pokazuje inną liczbę, w innym inną. Na szczęście ... coś się ruszyło, możliwe że szkoły idące programem nauczania takim jak WG też zaczęły przerabiać działania pisemne.

__
Nowym Wójtem Damasławka został - Jacek Matysiak. Wygrał tylko 21 głosami, zatem minimalnie.
Nowym Burmistrzem Wągrowca został - Poszwa, też wygrał minimalnie.
Właściwie to same niespodzianki. W dzienniku elektronicznym długo był błąd w "lekcjach" w klasach z planem w cyklu dwutygodniowym. Kilka razy pisałem w tej sprawie. W sobotę, w końcu udało im się to zrobić ... ale "rozleciały się" obecności. 
Mógłbym tak jeszcze ... ale praca ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz