sobota, 8 listopada 2014

Postęp w sprzęcie

Za godzinkę zacznie się mecz. W oczekiwaniu krótkie zapiski na temat postępu. Nowy model figurek jest ... ładny. Czy był potrzebny? Na mistrzostwach piłkarskich, w każdej edycji premierę mają nowe modele piłek. Nowe modele figurek raczej nie podniosą poziomu rozgrywek ale ... jakiś "ruch w interesie" się zacznie. Nigdy nie wiadomo. Dzisiaj byłem na myjni samochodowej. Dawniej byłem "wrogiem" takich myjni tzn. cieszyłem się, że mycie deszczówką (moją prywatną) nie kosztuje mnie nic, na karoserii nie zostają zacieki (bo deszczówka jest czysta, bez chloru). Teraz za umycie zapłaciłem 5 zł ale ... umyłem szybko i samochód błyszczy. Zatem efekt jest lepszy i szybszy ale kosztuje. Zapewne będę jeszcze czasami mył samochód moją, czystą, darmową deszczówką. Jednak czasami z pewnością skorzystam z myjni. Jak to dobrze, że jest konkurencja. Cena na tej nowej stacji benzynowej powoduje, iż wolę tankować tam nie zdobywając żadnych punktów, bo i tak mam taniej a standard jest nawet lepszy, niż na markowych stacjach. 
Ciekawe ile kosztują nowe figurki? Dla bogatych nie ma to znaczenia. Dla mnie może mieć znaczenie. Trzeba jednak pamiętać, że sam sprzęt, to sprawa drugorzędna. Naprawdę liczy się ... tylko GRA a grać można nawet ... w głowie bez fizycznego sprzętu :)
___
G. 15:10 cały czas równo. Znalazłem stronę z cenami nowych szachów. Chwilowo dziękuję.
__
__
O 15:30 już lekka przewaga czarnych ...
__
Ostatecznie remis ... ale Magnus mógł bardziej przycisnąć, czyli "wszystko pod kontrolą" 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz