niedziela, 2 listopada 2014

Banki, banki mnie skubią

Stale narzekam na finanse ale jak mam nie narzekać? Wszędzie opłaty prowizje na koncie niby za zero zł. Teoretycznie zarobiłem 2 gr odsetek ale okazało się, że zabrano mi podatek od odsetek kapitałowych właśnie w wysokości 2 gr. Do tego okazało się, że jednak jest pozycja "kapitalizacja odsetek obciążenie" i tu już wyszło ponad złotówkę. No to jak w końcu - miałem nadwyżkę, czy debet? W drugim banku, Citi Banku gdzie mam drugą kartę kredytową też zauważyłem opłatę za kartę w kwocie 8 zł ale jak napisałem im, że albo zrezygnują z tej opłaty albo ja zrezygnuję z ich karty, to zaraz był telefon i na kolejny rok zrezygnowali z opłat. Niby tylko 8 zł/mies. ale w skali roku daje to 96 zł. Gdyby ktoś potrzebował coś w City Banku, to proszę o kontakt - obie strony mogą skorzystać. Ktoś biorący np. pożyczkę może zaoszczędzić jeden % na oprocentowaniu a ja mogę dostać bon na ... 150 zł (oczywiście pod wieloma warunkami). Wielka mi promocja.
Nie udało mi się wygrać nagrody w typowaniu własnego wyniku na 15 MP - pomyliłem się o 26 sekund. Zwycięzca nie pomylił się nawet o sekundę. Nieźle musiał celować. Dzisiaj można bylo wygrać buty Adidas za wytypowanie wyniku Caroliny Woźniacki w Maratonie Nowojorskim. Kompletnie nie miałem pojęcia jak może pobiec. Wytypowałem 3:33:30 a przybiegła 7 minut wcześniej. Niby bylem blisko ale byli lepsi w typowaniu. Teoretycznie mógłbym zarobić na szkoleniu komputerowym w przedszkolu ok. 2 tys. na rękę ale ... księgowa uparła się, że musi być faktura. Ja niestety faktury nie wystawię a znaleźć kogoś, kto wystawi fakturę też nie potrafię, to na szkoleniu pewnie nie zarobię. Szykowało się również szkolenie komputerowe z UE dla mieszkańców Wapna też z godziwą stawką godzinową ale ... prawdopodobnie nie będzie 12 chętnych, mimo że szkolenie ma być darmowe. Nie będzie chętnych, to nie będzie szkolenia, to nie będzie kasy. Wszystko wskazuje na to, iż od nowego roku zostaną ozusowane umowy-zlecenia, zatem moje wpływy z GOPS-ów też spadną. Obserwując trendy na YT widać, że w polskich szkołach działania pisemne zostały już przerobione, bo tam oglądalność też spada. Dzisiaj nawet znów jedna subskrypcja ubyła. Najlepiej oczywiście nie wydawać ale dzieci stale na coś potrzebują. Jakub ma tyle gier ale i tak dzisiaj nas naciągnął na Symulator Farmy 2015. Za tydzień spóźniona impreza rodzinna.
___________
Wpis o bankach okazuje się, że wzbudza niespotykane zainteresowanie .... o "listopadowych truskawkach" nikt nie chciał czytać a "Banki, banki ..." patrzę rano statystyki a tu tyle wyświetleń, do tego tyle z Francji a gadżet  Feedjit ... wcale nie widział, że były jakieś wejścia z Francji. Trochę to dziwne ...
Na wszelki wypadek porobiłem sobie zrzuty. Czyżby jakieś służby sprawdzały moją stronę (takie które potrafią ominąć Feedjit np.) a może "banki" to wytrych typu "ciemny paznokieć"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz