niedziela, 21 września 2014

Potęga - nowy filmik

Na początek kilka słów o nowej funkcji na YT - można sobie obserwować "na żywo" oglądalność swoich filmików. Na obrazku powyżej statystyki "Dzielenia pisemnego" - niebieski słupki, to ostatnie 48 godzin. Po lewej piątek, w środku sobota i po prawej niedziela. Gdy w sobotę pierwszy raz oglądałem, to na początku bylem trochę zdziwiony ale po chwili, razem z Maksem doszliśmy do wniosku, że w piątek to uczniowie się już nie uczą po południu a w sobotę, to już niektórzy się uczą. Zadziwiła mnie trochę niedziela (jeszcze więcej się uczą?). Zielone słupki z danej godziny (odświeżane co 15 sekund) szczególnie cieszą - praktycznie trudno znaleźć minutę, gdy filmik nie jest oglądany.
Dzisiaj ukończyłem kolejny filmik "Potęga, potęgowanie" dla kl.4 naprawdę podstawy. Filmików o potęgowaniu jest już trochę na YT, ciekawe jak poradzi sobie moja produkcja? 
Dżingiel na początku zrobił mi Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz