poniedziałek, 30 czerwca 2014

Miesiąc na 102

To tylko tytuł i to tylko dla pokolenia wychowanego na "Czterech pancernych i psie" :) Rzeczywiście "udało się" przebiec 102 km w czerwcu, ale w czerwcu 2011 r. przebiegłem dla porównania 150 km (w 2013' 106). Nie planuję wyjazdu zarobkowego do Niemiec, to może uda się nadrobić kondycję i kilometry. Platforma CDEW cały czas się nie może porządnie ustawić. Dzisiaj formalnie był ostatni dzień pracy nad biogramami i dzonk -"przerwa techniczna". Właściwie podejrzewałem, że tak będzie, bo skoro cały czas były problemy, to wszyscy czekali do końca a jak się wszyscy na końcu rzucili na wysyłanie, to serwery padły. Nie jestem do końca zadowolony z tych moich biogramów (Ireny Jarockiej i Macieja Łucyka) ale ... co mam zrobić? Niby wakacje mam a cały czas "walczę". Wypełniając arkusze musiałem, oprócz zwykłego wpisywania ocen wykreślić 2000 kresek (!). Specjalnie policzyłem na jednym egzemplarzu dokładnie 100 kresek, razy 20 daje 2000.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz