piątek, 30 maja 2014

Sukcesy i porażki

Nie ukrywam, iż bardzo liczyłem na nagrodę dla szkoły w konkursie "W kontakcie z energią" tzn. na tablicę multimedialną za "Energetyczne Wapno" ... no i się przeliczyłem. Za to dość łatwo poszło usunięcie awarii bojlera a bałem się, że trzeba będzie nowy kupować. Przyszły wyniki sprawdzianu szóstoklasistów i tym razem moja klasa o ponad 2 punkty za klasą "A" i ponad 5 punktów za średnią krajową. Nie wiem jeszcze jak wypadł powiat i Damasławek ale ... nie jest to na pewno wynik satysfakcjonujący. Jednak ... cóż zrobić, gdy słabi "nie zawiedli" i naprawdę słabo napisali. W środę była prezentacja GPE (Gimnazjalny Projekt Edukacyjny) i moja grupa ... zupełnie inaczej zaprezentowała się niż inne grupy ale moim zdaniem, chociaż nie zrobiliśmy wszystkiego tak jak bym chciał, to i tak było zupełnie nieźle. Przynajmniej taki jeden z nielicznych "twórczych" projektów.
W poniedziałek będzie "szalone" kręcenie "szalonego" filmiku na kolejny konkurs. W niedzielę będzie festyn w szkole, gdzie mam prezentować możliwości tablicy multimedialnej (a już miałem apetyt, aby się pochwalić wywalczeniem drugiej ... i się nie udało). Już jutro osiemnastka Maksa. Dzisiaj znów nie pobiegłem. Dzisiaj był pogrzeb gen. Wojciecha Jaruzelskiego (miał 90 lat, prawie 91) ... było zamieszanie. Trudno oceniać ... tak trudno oceniać, bo nigdy nie wiadomo, czy chwilowy sukces nie okaże się w przyszłości porażką a chwilowa porażka może okazać się tak naprawdę sukcesem. 
-
Po ponad rocznej przerwie napisałem odwołanie do Google w sprawie Adsense i ... wracam do "zarabiania" ale, przynajmniej na razie ograniczę się tylko do YT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz