czwartek, 31 października 2013

"Wydarzenie medialne"

To się porobiło, rzeczywiście wczoraj było "wydarzenie medialne" tak sobie nazwała wręczenie nagród pani z Warszawy. Na "wydarzeniu" pojawił się nawet wicestarosta i otrzymałem gratulacje od Wice osobiście i od Michała i Wójt się pojawił i dziennikarz z Głosu Wągrowieckiego ... no "chluba powiatu"...
Tylko ... po co?
Jestem trochę zawiedziony prezentem dla szkoły ... Pewnie, ... nie zagląda się w zęby darowanemu koniowi. Jednak spodziewałem się, że pod hasłem "tablica interaktywna" organizatorzy rozumieją komplet wraz z projektorem a tu nici. Projektora w komplecie nie było. Była tablica oraz dodatki w postaci czujnika ruchu i pisaków. Być może kosztuje to 4000 zł ale kupując porządny ekran, czujnik wii i diodę IR można zrobić odpowiednik za 10-krotnie (góra 5-krotnie) mniejszą kwotę. Tak się skubie oświatę.  Moja nagroda też niby warta 3800, za którą nie wiadomo dlaczego miałem zapłacić 423 zł (a nie 380) i jak się okazuje, to ten model iPada kosztuje ok. 2500 (a nie 3200) dodali jeszcze program, który teoretycznie kosztuje ponad 400 zł ale to i tak daje mniej niż 3000 zł. No chyba że ten grawer "www.scholaris.pl" na odwrocie iPada tyle kosztował. Zatem podejrzewam, iż nie będzie wcale łatwo sprzedać iPada za 2000 (32 GB, retina, cellular, biały). No ale z tego wszystkiego ten iPad był najlepszy.
-
Już tego samego dnia pojawił się wstępny artykuł w Głosie, który pewnie zostanie rozwinięty w najbliższym wydaniu. Jednak jeszcze dalej poszedł portal wrc - na podstawie mojego poprzedniego wpisu stworzyli http://www.portalwrc.pl/wagrowiec/aktualnosci-z-powiatu/5536-jacek-haja-laureatem-ogolnopolskiego-konkursu.html do tego przerobili trochę zdjęcie z 2008 r. z wygranym wtedy iPhonem i ciach ... och ci dziennikarze, jak oni to podkolorują np. "... tłumaczy dumnie Jacek Haja" (DUMNIE? tłumaczy? komu?)
-
Naprawdę medialnie, to zrobiło się "wydarzenie" ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz