niedziela, 22 września 2013

Wągrowczanie w Ostrowie

Marek Konieczny nas namówił i zawiózł do Ostrowa Wielkopolskiego na Turniej Przedsiębiorców. Zgłoszonych było ... 170 zawodników ale ostatecznie zagrało 106. Najlepiej z "naszych" wypadł Przemek Sydow - zdobył 16 punktów (punktacja - 3 za zwycięstwo, 1 za remis). Na tak silnym turnieju, to już naprawdę "godny" wynik. Lech Schneider - 12 punktów, Marek - 9 punktów i ja ... tylko 8 punktów. Przed turniejem zakładałem zdobycie 9 punktów. W ostatniej partii osiągnąłem dużo lepszą pozycję ale zostało mi tylko 2 minuty (na prawie 3 przeciwnika). Przestraszyłem się i zaproponowałem remis. Po partii żałowałem, bo trzeba było iść na całość. Zwycięstwo dało by 3 punkty, czyli ostatecznie 10, czyli założenia byłyby spełnione. Prawda jest taka, że jeśli chcę osiągać sukcesy, to muszą pozbyć się tego "asekuranctwa". Przecież najwyżej by się nie udało i miałbym tylko punkt mniej. Z pewnością grałbym gdyby był dodawany czas ale ...
Od lewej: Lech Schneider, Marek Konieczny, Przemysław Sydow, Jacek Haja.
-
Tak jak przewidywałem wyświetlenia na moich filmów YT przekroczyły 10.000 (za ostatnie 30 dni) :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz