sobota, 14 września 2013

20-ka w tempie maratońskim

Dzisiaj była pogoda iście październikowa. Zero słońca, chwilami opady konwekcyjne (mżawka), lekki wiaterek. Założyłem już wcześniej, że będzie tylko 20 km, tak aby nie zrobić żadnych obtarć. Zacząłem od 5:45 i generalnie starałem się utrzymać to tempo i generalnie mi się to udało. Nawet stać mnie było przy końcu na przyspieszenie do 5 min/km. Biegło się naprawdę dobrze. Czas 1:51:38.
Do MP zostało ... 4 tygodnie. We wrześniu chciałbym jeszcze zrobić przynajmniej 100 km.
Dwa tygodnie roku szkolnego i olbrzymi skok oglądalności na YouTube. W sierpniu oczekiwałem dojścia do 5000 wyświetleń a tu prawie 7000. Jeśli dalej tak pójdzie to za dwa tygodnie może być 10000. Przy czym ponad połowa, to "Dzielenie pisemne". Szkoda, że nie ma zarabiania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz