czwartek, 7 czerwca 2012

Przymusowa przerwa (paznokciowa)

Przez tydzień musiałem "odpuścić" bieganie, bo sobie paznokieć za mocno przyciąłem. Przez ten czas próbowałem trochę zastąpić bieganie jazdą na rowerze i pompkami oraz brzuszkami. Doszedłem do wniosku, iż jeśli mam zamiar po wakacjach wystartować na półmaratonie w Pile i maratonie w Poznaniu, to powinienem zrzucić ok. 8 kg aby zejść do poziomu 65-66 kg. Wtedy połówka powinna być poniżej 1:50 a cały poniżej 4:00. Do MP zostało 129 dni, ponad 4 miesiące.
Cały czas kusi mnie zakup iMac'a na Allegro - jest taki model 8.1 z końcówki 2008 r. z procesorem 2.8, ekranem 24" za 2000 zł, gdy w stanach taki używany model ma cenę ok. 1000$, na zdjęciach jest faktura z ceną 6700 :). Czasami mi przechodzi ... czasami mam apetyt kupić zwykłego wypasionego laptopa z win, takiego nowego, do 2500 i jeszcze na raty - takie laptopy potrafią już mieć karty grafiki z 1GB. Przy nich ceny Apple są naprawdę jak z kosmosu. Czasami mi przychodzi ochota ... aby nic nie kupować i radzić sobie przy pomocy tego co mam.
Obecnie jestem na etapie, że zrezygnuję z MP we Wrocławiu (całe szczęście, że nie rezerwowałem noclegu) - za to pojawiła się bardzo ciekawa oferta Mistrzostw Województwa Kuj.-Pom. w Szachach Klasycznych, które mają być rozegrane na początku sierpnia i to w Szubinie, czyli spokojnie mógłbym dojeżdżać ... nawet rowerem i to jeszcze z dodawanym czasem, zatem coś naprawdę dla mnie!!!
Na youtube ... nadal mój zarobek wynosi 0$, dzisiaj doszedłem do wniosku, że w nadchodzącym roku szkolnym dla mojej klasy utworzę specjalny blog, na którym będę umieszczał zadania i filmiki - ot taki eksperyment dydaktyczny! Zatem oprócz dziennika elektronicznego  zrobię im elektroniczny podręcznik!
Tak myślę, że to bardzo ... poważna deklaracja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz