wtorek, 9 sierpnia 2011

Już tylko 10 tygodni do XII MP


a nawet mniej. Wczoraj zrobiłem połówkę w 1:59 a więc zupełnie przyzwoicie. Na sutkach miałem plaster pod pachami profilaktycznie posmarowałem się wazeliną i tym razem nic sobie nie otarłem (obtarłem). Jeszcze nie jestem pewien, czy jutro, czy w sobotę chcę zrobić 35 km i to będzie już coś. Na chess.com mnie wyrzucili za oszukiwanie - opisałem to na forum - w skrócie: przy ryzykownych posunięciach wolałem sprawdzić na komputerze, czy robię głupoty i podejrzewam, że zostało wykryte iż nie nie popełniam podstawek - może to i dobrze. Najbardziej mi było żal możliwości rozwiązywania codziennie tych 25 zadań. Na darmowym koncie można rozwiązywać tylko 3 zadania dziennie. Jednak założyłem nowe konto Hajajacek2, chwilowo nie mam zamiaru za nie płacić. Od wczoraj na 10 dni zostały mi udostępnione możliwości konta "diamentowego" i mogę sobie rozwiązywać zadań ile chcę (nie ma limitów) i w ciągu 2 dni już dobiłem prawie do poziomu 2100. Natomiast w zwykłych rozgrywkach spróbuję pograć bez pomocy komputera - zobaczymy jak tam mi pójdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz