sobota, 4 czerwca 2011

Chessbrains.pl


Niedawno trafiłem na http://chessbrains.pl/ - bardzo ciekawa inicjatywa. Czytając stronę główną natrafiłem na artykuł, ...
W każdym razie trafiłem tam z blogu Mateusza Bartla, bardzo ciekawego (!) - po prostu chciałem sprawdzić na jakim serwerze jest ten blog i w pasku adresowym wyciąłem początek.
Oczywiście chciałbym pomóc, rozreklamować etc. etc. ... aczkolwiek nie będę na siłę przenosił swego bloga na inny serwer (takie jest obecnie moje zdanie), jednak nic nie stoi na przeszkodzie abym umieścił tu mój wpis o chessbrains.pl :)
------
Na moim iBook'u coś szwankuje, mam obraz w prążki i ... okazuje się, że zrzuty ekranowe też są w prążki, teoretycznie mógłbym podmienić na innym komputerze ale zostawiam taki prążkowany zrzut na wypadek, gdybym potrzebował komuś objaśnić czym objawia się szwankowanie mojego iBooka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz