czwartek, 23 czerwca 2011

Boże Ciało


Powinno być o religii a ... jak co roku procesja, to "parada", na której można popatrzeć jak się ludzie zmieniają bądź nie zmieniają, jak się oglądają, jak gadają ... ale nic do nich nie mam, to takie ludzkie :) Sam z nostalgią wspominam procesje z czasów, gdy byłem dzieckiem. Staram sobie odtworzyć - jak to było ...
Przy jednym z ołtarzy jest czytanie o cudownym rozmnożeniu ... ksiądz mówił również o dawaniu siebie, przy tej okazji przypomniałem sobie o kolejnym filmiku szachowym, który kiedyś zacząłem, później zostawiłem. Ostatecznie dograłem jeszcze dwa fragmenty (na początku i na końcu) i postanowiłem wystawić kolejny już szachowy filmik. Przede wszystkim z myślą o serwisie spryciarze, bo tam są najwięcej oglądane te filmiki. Akurat ten filmik niewiele wnosi - akurat reklamuje tylko serwisy z zadaniami szachowymi ale jeśli ktoś chce robić postępy w szachach, to musi codziennie rozwiązywać wiele takich zadań, po to by wyrobić w sobie taki ... zmysł szachowy :)
-
link do filmu
na zdjęciu zrzut z iMovie, w którym montowałem (tym razem bez wodotrysków)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz