wtorek, 7 lipca 2009

Bieganie i praca w Niemczech

Od niedzieli jestem w Niemczech i przewiduję pobyt tutaj aż do 15 sierpnia. W niedzielę wiadomo - podróż odpuściłem bieganie. W poniedziałek przetruchtałem z 30 minut, dzisiaj tylko godzinny spacer ale znalazłem fajną trasę do treningów (będzie dość duża różnica poziomów). Ciekawe jest jeszcze tylko, czy po pracy fizycznej znajdę siły jeszcze na bieganie? Po kilkunastu letnich wyjazdach do Niemiec wreszcie mam kwaterę z normalnym dostępem do internetu :) a tak się bałem ... i jeszcze pieniądze za telefon zaoszczędzę.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w Niemczech byłam dzięki https://www.carework.pl/praca i muszę powiedzieć, że zawsze miałam trochę czasu na aktywne spędzanie czasu. Pracowałam jako opiekunka nad osobami starszymi i po pracy starałam się również zadbać o swoją kondycję. Bardzo miło wspominam tamten czas.

    OdpowiedzUsuń